KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PACJENTÓW
Klauzula Informacyjna dla Pacjentów.pdf
KLAUZULA INFORMACYJNA MONITORINGU WIZYJNEGO
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”
- Pana/i dane osobowe, w postaci wizerunku, będą przetwarzane w celu w celu zwiększenia bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenach obiektów szpitalnych oraz dla poprawy ochrony osób i mienia przebywających w budynkach szpitala, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c., d., e. RODO, w nawiązaniu do art. 23a ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 160 z późn. zm.); art.222 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (T.j.: Dz. U. z 2018, poz. 917 z późn. zm.); 5 ust.2 pkt.5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia ( T.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2213) w związku z art. 3 pkt.2 g ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym ( T. j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 209 ze zmian.).
- Pana/i dane osobowe, w postaci wizerunku, mogą być ujawniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa oraz podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora: dostawcom usług IT oraz dostawcom usług prawnych.
- Pana/i dane osobowe, w postaci wizerunku, będą przechowywane przez okres 30 dniowy, a po jego upływie automatycznie kasowane przez system. Jeżeli w obiektach szpitala lub na zewnątrz doszło do zdarzenia, które można nazwać niepożądanym lub nawet przestępstwem, o którym administrator systemu poweźmie wiadomość w okresie tych 30 dni to sporządzana jest kopia zapisanych obrazów dla potrzeb osób prowadzących postępowanie wyjaśniające lub organów prowadzących dochodzenie.
- Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
- W przypadku stwierdzenia, iż przetwarzanie Pana/i danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO oraz przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, przysługuje Panu/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pana/i dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, a także nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani do organizacji międzynarodowej.
- Administratorem Pana/i danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej ,,Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7, 96 – 500 Sochaczew. Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez adres email kancelaria@szpitalsochaczew.pl, telefonicznie pod numerem
+46 864-95-01 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować poprzez email kancelaria@szpitalsochaczew.pl, telefonicznie pod numerem +46 864-95-23 lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Z Inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.