starostwo powiatowe w sochaczewie

powiat sochaczew

PORTAL PACJENTA Dobry posiłek w szpitalu Szpital Powiatowy w Sochaczewie SZCZEPIENIA PRZECIW COVID-19 Aktualności Szpital e-rejestracja informacje dla pacjentów Oddziały Poradnie Poradnia Rodzinna Pracownie diagnostyczne Przetargi Kontakt Spis Telefonów Rehabilitacja Ogłoszenia konkursowe Praca Projekty Kaplica szpitalna Przydatne linki Szkoła rodzenia BIP Galeria Informacje ogólne Petycje COVID-19 – Punkt Pobrań Materiału Biologicznego Wersja kontrastowa

Misja

A A A

Misja

MISJA

 

„Jesteśmy zawsze gotowi pospieszyć z profesjonalną pomocą w potrzebie.

Bezpieczeństwo pacjenta i marka szpitala są naszą dumą.”

 



Polityka jakości

Polityka jakości Szpitala Powiatowego w Sochaczewie koresponduje z przyjętą strategią organizacji oraz potrzebami i oczekiwaniami pacjentów. Zapewniamy warunki do tego, aby polityka jakości była wdrażana oraz utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji. Jest ona skierowana na zapewnienie wysokiego poziomu usług medycznych i zawiera zobowiązanie do doskonalenia działań przy utrzymaniu efektywności ekonomicznej organizacji. Stanowi ramy do określenia i przeglądu celów dotyczących jakości.

 

Realizowanie polityki poprawy jakości Szpitala Powiatowego w Sochaczewie zmierza do zapewnienia świadczenia usług medycznych:

 

  • na wysokim poziomie zgodnie z aktualną wiedzą i przepisami prawa,
  • ciągle doskonaląc profesjonalizm realizowanych zadań,
  • respektując w szczególności prawa pacjenta i przestrzegając zasad etyki,
  • zapewniając pacjentom, osobom odwiedzającym oraz personelowi przyjazne i bezpieczne warunki pobytu i pracy.

 

Dążąc do doskonalenia jakości świadczonych usług w Szpitalu Powiatowym w Sochaczewie opracowano i wdrożono System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015 oraz przystąpiono do wdrożenia standardów w oparciu o Program akredytacji szpitali.

Dyrekcja deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrażaniu, utrzymaniu i ciągłym doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością. W celu spełniania kryteriów powyższej normy i wymagań akredytacyjnych szpitali zobowiązujemy się do realizacji polityki jakości w oparciu o następujące fundamenty:

  • Pacjent jest podmiotem wszystkich działań Szpitala, a spełnienie oczekiwań pacjentów i rozwój pakietu usług medycznych jest celem cząstkowych działań i całościowym rezultatem pracy.
  • Najcenniejszym zasobem Szpitala są jego pracownicy; dzięki ich zespołowej, profesjonalnej pracy jakość wykonywanych zadań może stale wzrastać.
  • Szpital wspiera rozwój zawodowy, szkolenia i doskonalenia umiejętności swoich pracowników, które mogą być wykorzystane dla dobra organizacji.
  • Szpital jasno i czytelnie, na zasadach wzajemnej korzyści rozwija kontakty
    z dostawcami towarów i usług, w tym z innymi podmiotami leczniczymi.
  • Dzięki szerokim kompetencjom Szpital zorientowany jest na stały rozwój i rozszerzanie obszaru działalności oraz inwestuje w projekty poprawiające jakość udzielanych świadczeń.
  • Ciągłe doskonalenie pracy w oparciu o System Zarządzania Jakością pozwala na poprawę wizerunku, spełnianie oczekiwań pacjentów oraz umożliwia promocję Szpitala, co tworzy jego silną markę na rynku usług medycznych na Mazowszu.

Szczegółowe programy poprawy i zapewnienia jakości opracowywane są corocznie w opracowaniach odrębnych. Przyświeca im deklaracja jakości przyjęta w naszym Szpitalu:

 

Deklaracja polityki jakości

 

Bezpieczeństwo pacjenta i jego zadowolenie są fundamentem działania naszego szpitala.

Wspieramy dążenia do rozwoju najcenniejszego zasobu szpitala – pracowników.

Wszyscy doskonalimy, jakość naszej pracy.

W ten sposób tworzymy silna markę!

430070 odwiedzin